Työharjoittelukoulu Soittari

Pohjois-Karjalan Musiikkiyhdistys ry pitää yllä työharjoittelukoulu Soittaria, jossa voi opiskella eri instrumenttien soittoa sekä laulua. Opettajina toimivat Joensuun konservatorion ammattiopiskelijat omien soitonopettajiensa ohjauksessa. Ammattiopiskelijoille tämä opetuskokemus on opintoihin kuuluvaa työssä oppimista.

Markkinoimme  Soittarin palveluja ensisijaisesti niille, jotka ovat hakeneet oppilaspaikkaa Joensuun konservatorion musiikkiopistosta, mutta eivät ole sinne päässeet. Pohjois-Karjalan Musiikkiyhdistyksen  Soittari  tarjoaa tällöin mahdollisuuden instrumenttiopintojen aloittamiseen. Opettajatilanteesta riippuen opetusta voidaan antaa myös muille asiasta kiinnostuneille.

Soitonopetusta annetaan 12 tuntia syyslukukaudella ja 12 tuntia kevätlukukaudella. Opetus alkaa syyskuussa ja aikatauluista sovitaan oman opettajan kanssa. Oppitunnin pituus on 30/45 min. Lukukausimaksu on tällä hetkellä 150 €/185 €, ja se laskutetaan opetuksen alettua syksyllä ja keväällä.

Voit lainata soittimen Joensuun konservatoriolta. Konservatorio perii lainasta maksun.

Voit ilmoittautua Soittariin tästä!

Ilmoitamme mahdollisimman pian, pystytäänkö opetusta järjestämään toivomassanne instrumentissa.

Soittarin toiminnasta vastaa Olli Hirvikangas

olli.hirvikangas@gmail.com